S. Nádas Ágnes

idegenforgalmi közgazdász

protokoll és nemzetközi kapcsolatok szakembere

a Menedzserasszisztensek Magyarországi Egyesületének alapító elnöke,

a „gettogetHR“ projekt ötletgazdája és vezetője

 

Több mint 26 éves szakmai pályafutásom alatt a ranglétra valamennyi fokán jártam a rendezvényszervező, protokollos és vezetői asszisztens munkakörökben. Számos értékes tapasztalatot szereztem Magyarországon és külföldön a közigazgatási területen, az üzleti életben és a civil szervezetekben való szerepvállalás révén egyaránt. Pályámat 1997-ben kezdtem egy német-magyar rendezvényszervező cégnél, majd saját céget alapítottam International Protocol Bureau Kft.néven.

Gyermekvállalás miatt ezután a közigazgatási területen folytattam szakmai tevékenységemet. 2004-2008 között a Legfőbb Ügyészség Nemzetközi és Európai Ügyek Főosztályán protokoll referensként, majd ezt követően 5 évig a Nemzeti Adó- és Vámhivatalban vezető-tanácsosként, protokoll és rendezvényszervezési szakterületen.

10 éve azonban úgy döntöttem, nemzetközi tapasztalatra szeretnék szert tenni, emellett nyelvtudásomat is hasznosítani. 2013-2018 között Németországban, egy müncheni pénzügyi holdingnál, a FondsConsult Holding GmbH-nál sajátítottam el a vezetői asszisztenciát, majd 2018-tól máig Bécsben dolgozom, a Siemens IT ERP európai igazgatójának személyi asszisztenseként.

TÁRSADALMI SZEREPVÁLLALÁS
• 1996-tól a Magyar Protokollosok Országos Egyesületének tagja ( 2006-2012 között programszervezésért felelős alelnöke, 2012-2013 között főtitkára)
• 2015-től az „Europa“- Club (Bécs) tagja, 2018-tól vezetőségi tagja
• 2017-től a Menedzserasszisztensek Magyarországi Egyesületének alapító elnöke
• 2019-től a „gettogetHR“ személyes és szakmai kompetenciafejlesztést segítő projekt ötletgazdája és vezetője
• 2020-tól a Magyarország Barátai Alapítvány tagja
• 2021-től az Osztrák-magyar Ünnepi Hagyományokat Őrző Kulturális Egyesület alapító alelnöke
• 2022-től a Magyar Public Relations Szövetség tagja

PUBLIKÁCIÓK

• „TOP SECRETARY- a vezetői asszisztencia kulisszatitkai“ (Publio Kiadó, 2021) c. szakmai kézikönyv asszisztensek számára
• „Digitálsi iránytű a digitális világban“-társszerkesztő (Menedzserasszisztensek Magyarországi Egyesülete saját szakmai kiadványa, 2021)
• „Rendezvényszervezési alapismeretek“- Zsigmond Király Főiskola szakmai jegyzet (2004)

OKTATÁSI SZAKTERÜLETEK
• Felsővezetői asszisztencia, személyi titkári feladatok
• Időgazdálkodás, naptárkezelés (Time Management)
• Komplex rendezvényszervezés és -lebonyolítás
• Office menedzsment: hatékony irodaszervezés és-vezetés, professzionális ügyvitel, adminisztrációs tevékenység, virtuális térben is

 

Keressen minket!

Szüksége lenne útmutatásra az illem, etikett és protokoll témakörökben?